Cena: 47.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Content marketing i social media jak przyciÄ…gnąć klientów wyd. 2 za 47.50 zł w księgarni madbooks.pl
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketi...
zobacz więcej informacji
Cena: 47.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Content marketing i social media jak przyciÄ…gnąć klientów wyd. 2 za 47.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788301196691
Waga: 0.3400 kg
Rok wydania: 2020
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
KUP TERAZ