Cena: 63.20 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu za 63.20 zł w księgarni ebookpoint.pl
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dziaÅ‚ania organizacji i aktywnoÅ›ci j...
zobacz więcej informacji
Cena: 63.20 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu za 63.20 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788301204228
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dziaÅ‚ania organizacji i aktywnoÅ›ci jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujÄ…cych wspóÅ‚czesnÄ… rzeczywistość gospodarczÄ…. Pozwala osiÄ…gnąć zwiÄ™kszonÄ… wydajność i sprawność dziaÅ‚ania organizacji, ale również wymusza silne skupienie siÄ™ na kliencie oraz uÅ‚atwia powstawanie nowych źródeÅ‚ zysku. OgromnÄ… rolÄ™ w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także za sprawÄ… internetu i rozwiÄ…zaÅ„ cyfrowych ulega gÅ‚Ä™bokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie caÅ‚oksztaÅ‚tu zmian jakie wywoÅ‚uje technologia cyfrowa na koncepcjÄ™, instrumenty i dziaÅ‚ania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata siÄ™ z licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Opisane zostaÅ‚y także badania na wybitnych, Å›wiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiÄ™biorstw. To wszystko stanowi przyczynek do gÅ‚Ä™bszej dyskusji oraz pogÅ‚Ä™bionej analizy nad rolÄ… marketingu i wspóÅ‚czesnego menedżera marketingu w organizacji. CechÄ… publikacji, stanowiÄ…cÄ… o jej szczególnej wartoÅ›ci i przydatnoÅ›ci jest holistyczne, kompleksowe, caÅ‚oÅ›ciowe i logiczne ujÄ™cie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujÄ…ce siÄ™ na jej obszarze mikroekonomicznym biznesowym. Autor przedstawia istotÄ™ i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpÅ‚yw na marketing, by w koÅ„cowej części zwrócić uwagÄ™ na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykÄ™ transformacji cyfrowej, technologii jÄ… determinujÄ…cych i wpÅ‚ywu opisywanych zjawisk na marketing jego istotÄ™, koncepcjÄ™ oraz zarzÄ…dzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
KUP TERAZ