Cena: 55.20 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Sztuka dla biznesu za 55.20 zł w księgarni ebookpoint.pl
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczÄ…cy zwiÄ…zków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujÄ…cy...
zobacz więcej informacji
Cena: 55.20 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Sztuka dla biznesu za 55.20 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788301208523
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczÄ…cy zwiÄ…zków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujÄ…cych różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarzÄ…dzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzÄ™dzi, które pozwolÄ… wykorzystać jej potencjaÅ‚ w rozwiÄ…zywaniu okreÅ›lonych problemów. Książka skierowana jest do sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych, badaczy zajmujÄ…cych siÄ™ problematykÄ… zwiÄ…zków sztuki i biznesu, kadry kierowniczej, specjalistów HR. RacjÄ… istnienia sztuki jest nie tylko odziaÅ‚ywanie na sferÄ™ mentalnÄ… i emocjonalnÄ… czÅ‚owieka, ale ich zwiÄ…zek z realnÄ… rzeczywistoÅ›ciÄ…. OferujÄ…c niekonwencjonalne Å›rodki wyrazu, stymulujÄ…c zmianÄ™ sposobu postrzegania rzeczywistoÅ›ci i proponujÄ…c unikatowe instrumentarium procesu twórczego sztuka może stanowić nie tylko źródÅ‚o inspiracji, ale także realnÄ… przestrzeÅ„ kreowania nowych pomysÅ‚ów i rozwiÄ…zywania problemów. - napisaÅ‚a we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to wÅ‚aÅ›nie ukazaniu niezliczonych możliwoÅ›ci korzystania z kreatywnoÅ›ci sÅ‚użą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziaÅ‚ach książki (). PrzykÅ‚ady sÄ… nie tylko różnorodne, ale również ich Å›wieżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione sÄ… zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpÅ‚yw designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, maÅ‚o do tej pory maÅ‚o eksplorowane, zagadnienia. PublikacjÄ… powinni zainteresować siÄ™ badacze zajmujÄ…cy siÄ™ teoriÄ… i praktykÄ… zarzÄ…dzania w kulturze, ekonomikÄ… kultury, ekonomiÄ… doznaÅ„, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka bÄ™dzie również pożądanÄ… literaturÄ… uzupeÅ‚niajÄ…cÄ… dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgÅ‚Ä™biajÄ…cymi ekonomiczne i zarzÄ…dcze konteksty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk
KUP TERAZ