Cena: 53.44 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz KsztaÅ‚towanie relacji uczelni z przedsiÄ™biorstwami w warunkach transformacji cyfrowej za 53.44 zł w księgarni dadada.pl
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Sta...
zobacz więcej informacji
Cena: 53.44 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz KsztaÅ‚towanie relacji uczelni z przedsiÄ™biorstwami w warunkach transformacji cyfrowej za 53.44 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: PWN
Kategoria: ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788301219505
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze†rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
KUP TERAZ