Strategie marketingowe w instytucjach kultury - Łukasz Wróblewski - 2 ofert

Strategie marketingowe w instytucjach kultury - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 2.
Książkę Strategie marketingowe w instytucjach kultury można najtaniej kupić w sklepie internetowym lideria.pl za jedyne 33.93zł.
Średnia cena książki Strategie marketingowe w instytucjach kultury wynosi 37.090000zł.

Książka ePub Strategie marketingowe w instytucjach kultury - Łukasz Wróblewski

Cena: 33.93
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Strategie marketingowe w instytucjach kultury za 33.93 zł w księgarni lideria.pl
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany wfunkcjonowaniu p...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Strategie marketingowe w instytucjach kultury - brak

Cena: 40.25
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Strategie marketingowe w instytucjach kultury za 40.25 zł w księgarni madbooks.pl
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu ...

zobacz więcej informacji