Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk, Beata Stępień - 2 ofert

Tworzenie wartości dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 2.
Książkę Tworzenie wartoÅ›ci dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiÄ™biorstw można najtaniej kupić w sklepie internetowym lideria.pl za jedyne 40.73zł.
Średnia cena książki Tworzenie wartoÅ›ci dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiÄ™biorstw wynosi 45.985000zł.

Książka ePub Tworzenie wartoÅ›ci dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiÄ™biorstw - Henryk Mruk, Beata StÄ™pieÅ„

Cena: 40.73
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Tworzenie wartoÅ›ci dla klientów z perspektywy konsumentów i przedsiÄ™biorstw za 40.73 zł w księgarni lideria.pl
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klie...

zobacz więcej informacji

Książka ePub TWORZENIE WARTOÅšCI DLA KLIENTA Z PERSPEKTYWY KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW - brak

Cena: 51.24
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz TWORZENIE WARTOÅšCI DLA KLIENTA Z PERSPEKTYWY KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW za 51.24 zł w księgarni madbooks.pl
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klie...

zobacz więcej informacji