Cena: 49.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Strategie budowania marki i rozwoju handlu za 49.47 zł w księgarni selkar.pl
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została prz...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Strategie budowania marki i rozwoju handlu za 49.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: PWE
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Organizacja i zarządzanie
ISBN: 9788320823820
Waga: 0.3400 kg
Rok wydania: 2020
MonografiÄ™ Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona zostaÅ‚a przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu MiÄ™dzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów MiÄ™dzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Åódzkiego — pod kierunkiem i redakcjÄ… naukowÄ… prof. Tomasza DomaÅ„skiego. Ma dwie części, które sÄ… logicznie i merytorycznie ze sobÄ… powiÄ…zane. Poszczególne rozdziaÅ‚y sÄ… napisane klarownym jÄ™zykiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważaÅ„ naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotnÄ… wartość poznawczÄ…. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczÄ…cej strategii kreowania marki w różnych obszarach i Å›rodowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka siÄ™ z uznaniem Å›rodowiska naukowego zajmujÄ…cego siÄ™ zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiÄ™biorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorzÄ…du oraz dla twórców przekazu reklamowego.
z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora
Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.
z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej
KUP TERAZ