Cena: 48.55 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Współczesne media, tom 2. Status - Aksjologia - Funkcjonowanie za 48.55 zł w księgarni lideria.pl
Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zaint...
zobacz więcej informacji
Cena: 48.55 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Współczesne media, tom 2. Status - Aksjologia - Funkcjonowanie za 48.55 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kategoria: Książki / Literatura faktu / Reportaże
ISBN: 9788322730874
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Uczynienie celem książki metodologicznego i tematycznego bogactwa badań nad komunikacją medialną jest istotne zarówno w kontekście dyskusji dotyczącej uniezależniania się odrębnej nauki, nazywanej komunikologią, jak i ze względu na nadzieję lubelskiego ośrodka badań nad komunikacją medialną, rozwijającego się wokół Zakładu Dziennikarstwa UMCS, na zainicjowaniecyklu spotkań objętych wspólnym tytułem "Współczesne media".
KUP TERAZ