Cena: 29.41 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Współczesne media - media multimodalne T. 1 za 29.41 zł w księgarni dadada.pl
Książka „Współczesne media – media multimodalne†sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodkó...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.41 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Współczesne media - media multimodalne T. 1 za 29.41 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: UMCS
Kategoria: Socjologia
ISBN: 9788322790823
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Książka „Współczesne media – media multimodalne†sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty. Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka
KUP TERAZ