W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i...
OÅ› oraz istotÄ™ publikacji stanowi spotkanie Wienera i Starskiej, twórczych osobowoÅ›ci pochodzÄ…cych z dwóch różnych Å›wiatów. OkazaÅ‚o siÄ™, Å...
Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego...
Autorzy recenzowanej książki, siÄ™gajÄ…c po przykÅ‚ady z dziedzin, jakie upraÂwiajÄ…- psychologii i pedagogiki, psychoterapii i terapii rodzin - uk...
Czym była Cambridge Analytica i co zrobiła z naszymi danymi? Jak Facebook tworzy 100-wymiarowy obraz twojej osobowości? Czy algorytmy Google są ra...
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego ...
Janek Simon i Szymon Wichary - artysta oraz psycholog - wyjaśniają zawiłości ludzkiej psychiki dającej wiarę niezliczonej ilości metod pozwalaj...
Niniejszy tom jest drugim z czterech mających się składać na "Prolegomena do historii komunikacji społecznej". Jest to więc kolejny etap szerzej...
Przestrzeń medialna posiada nie tylko wymiar technologiczny i społeczny, ale przede wszystkim kulturowo-etyczny. Jest ona obszarem świadomych i wol...
Książka "Współczesne media - media multimodalne" sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medi...
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i ana...
Monografia autorstwa WÅ‚odzimierza Micha "Prolegomena do historii komunikacji spoÅ‚ecznej, t. 1: O komunikacji" jest ważnym autorskim projektem bÄ™dÄ...
Książkę uznaję za bardzo wartościową. Z pewnością okaże się ona ważną lekturą dla wszystkich zainteresowanych problematyką współczesny...
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesja...
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrze...
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno ...
Nazywam się Jan Dąbrowski. Dziś mam 20 lat. Jeszcze dziesięć lat temu nie pomyślałbym nawet, że kiedyś mój kanał na TouTubie zasubskrubuje ...
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Znakomici prawnicy i medioznawcy: Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak, Tadeusz Kononiuk - autorzy książki pt. Fundamenty zawodu dziennikarza nie tylko ws...
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzec...
Ta książka to nie tylko historia trudnej wspinaczki na najwyższą górę świata. To opis ekstremalnej podróży w głąb siebie - trwającej dwa m...
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajd...
Świat w infografikach. Dzięki niezwykłemu narzędziu komunikacji, które nazywa się infografiką, poznawanie świata nie jest już trudne lub nud...
Każda społeczność ma wypracowane sposoby komunikowania się ze sobą. W świecie cyfrowym pełna dialogiczność, o której mówił na progu powst...
Do poznania świata przez media, wymykające się twardym regułom komunikacji, potrzeba nowego języka. Jacek Dąbała taki proponuje. Krótkie eseje...