Cena: 37.72 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Influencer marketing w dobie nowych mediów | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 37.72 zł w księgarni profit24.pl
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajd...
zobacz więcej informacji
Cena: 37.72 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Influencer marketing w dobie nowych mediów | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 37.72 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: WUŠ– Uniwersytet Åódzki
Kategoria: Nauki humanistyczne i społeczne/Socjologia
ISBN: 9788382202922
Waga: 0.4000 kg
Rok wydania: b/d
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
KUP TERAZ