Cena: 38.62 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing medialny za 38.62 zł w księgarni dadada.pl
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego ...
zobacz więcej informacji
Cena: 38.62 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing medialny za 38.62 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Difin
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788376412368
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
KUP TERAZ