Cena: 32.71 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Współczesne media Tom 1: Problemy i metody badaÅ„ nad mediami za 32.71 zł w księgarni dadada.pl
UznajÄ…c, że nauki o mediach wchodzÄ… w okres dojrzaÅ‚oÅ›ci metodologicznej i chcÄ…c uczcić jubileusz naszej serii, dziesiÄ…ty jej tytuÅ‚ – WspóÅ...
zobacz więcej informacji
Cena: 32.71 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Współczesne media Tom 1: Problemy i metody badaÅ„ nad mediami za 32.71 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: UMCS
Kategoria: Socjologia
ISBN: 9788322792704
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami. Ze Wstępu Iwona Hofman Danuta Kępa-Figura
KUP TERAZ