Cena: 15.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku za 15.50 zł w księgarni madbooks.pl
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem...
zobacz więcej informacji
Cena: 15.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku za 15.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe
ISBN: 9788322931882
Waga: 0.4000 kg
Rok wydania: 2011
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiÄ…tych XX w. przez amerykaÅ„skich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badaÅ„ jest poszukiwanie korelacji zachodzÄ…cych pomiÄ™dzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami, a postrzeganiem ich jako najważniejsze przez opiniÄ™ publicznÄ….Książka Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych to jedne z pierwszych studiów empirycznych nad komunikowaniem politycznym w Polsce. Autor ukazuje w niej proces agenda-setting z perspektywy okreÅ›lanej przez twórców teorii jako „masowe przekonanieâ€. Ten typ badaÅ„ nie analizuje wpÅ‚ywu mediów na agendÄ™ konkretnych jednostek, ale dowodzi możliwoÅ›ci ich oddziaÅ‚ywania na przenoszenie ważnoÅ›ci wybranych kwestii eksponowanych w mediach w opinii części spoÅ‚eczeÅ„stwa. Analizie poddane zostaÅ‚y relacje medialne z kampanii wyborczych (parlamentarnej i prezydenckiej) 2005 r. Ze wzglÄ™du na specyfikÄ™ kalendarza wyborczego obie kampanie odbywaÅ‚y siÄ™ niemal równolegle. WpÅ‚ywaÅ‚o to w zasadniczy sposób na ich przebieg, rezultaty i sposób relacjonowania przez dziennikarzy wieczornych audycji informacyjnych trzech najwiÄ™kszych stacji telewizyjnych w Polsce.W publikacji zaprezentowano zarówno teoretyczny jak i praktyczny aspekt badaÅ„ nad agenda-setting.
KUP TERAZ