Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - Bartłomiej Łódzki - 2 ofert

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 2.
Książkę Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku można najtaniej kupić w sklepie internetowym lideria.pl za jedyne 15.30zł.
Średnia cena książki Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku wynosi 15.400000zł.

Książka ePub Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - BartÅ‚omiej Łódzki

Cena: 15.30
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku za 15.30 zł w księgarni lideria.pl
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - brak

Cena: 15.50
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku za 15.50 zł w księgarni madbooks.pl
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem...

zobacz więcej informacji