Cena: 68.98 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Adobe Flex 3 Oficjalny podrÄ™cznik za 68.98 zł w księgarni madbooks.pl
Poznaj potężne możliwości Adobe Flex 3 i twórz bogate aplikacje internetowe Jak tworzyć, wdrażać i debugować bogate aplikacje internetowe?...
zobacz więcej informacji
Cena: 68.98 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Adobe Flex 3 Oficjalny podrÄ™cznik za 68.98 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788324619665
Waga: 0.9300 kg
Rok wydania: 2010
Poznaj potężne możliwości Adobe Flex 3 i twórz bogate aplikacje internetowe Jak tworzyć, wdrażać i debugować bogate aplikacje internetowe? Jak używać języka MXML do budowania układu aplikacji? Jak tworzyć niestandardowe komponenty interfejsu użytkownika w językach MXML i ActionScript?Adobe Flex 3 to odpowiedź na zapotrzebowanie programistów w zakresie tworzenia bogatych aplikacji internetowych za pomocą przyjaznych i intuicyjnych narzędzi. Na Flex składają się m.in.: ActionScript 3.0, zwiększający wydajność i prostotę programowania; Flash Player 9, pozwalający na szybszą pracę i wykorzystujący mniejszą ilość pamięci; Flex Builder 3, udostępniający m.in. świetne narzędzia do usuwania błędów i promujący najlepsze praktyki kodowania oraz programowania aplikacji.Książka "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik" poprowadzi Cię krok po kroku przez proces budowania dynamicznych, interaktywnych aplikacji. Zawiera ona szczegółowy, wyczerpujący, praktyczny kurs tworzenia i projektowania architektury bogatych aplikacji internetowych (RIA) w językach MXML i ActionScript 3.0. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się pracować ze złożonymi zbiorami danych, tworzyć własne zdarzenia niestandardowe, stosować style i skórki, a także instalować aplikacje w sieci lub komputerze. Poznasz wszystkie możliwości Fleksa i będziesz umiał zastosować w praktyce nowoczesne narzędzia, a także z łatwością korzystać z innowacyjnych technologii. Technologie bogatych aplikacji internetowych Pulpit programu Flex Builder 3 Obsługa zdarzeń i struktury danych Używanie zdalnych danych z kontrolkami Tworzenie komponentów w języku MXML Repetery ze zbiorami danych Tworzenie niestandardowych komponentów w języku ActionScript 3.0 Stosowanie siatek danych i generatorów elementów Wprowadzanie nawigacji Formatowanie i walidacja danych Zarządzanie historią i głębokie linkowanie Wizualizowanie danych Wdrażanie aplikacji FleksaSkorzystaj z indywidualnych warsztatów Flex 3 i zbuduj samodzielnie wyjątkową aplikację internetową!
KUP TERAZ