100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Susan Weinschenk - 4 ofert

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 4.
Książkę 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 26.95zł.
Średnia cena książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach wynosi 43.487500zł.

Książka ePub 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Susan Weinschenk

Cena: 26.95
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach za 26.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
Dowiedz siÄ™, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myÅ›lÄ… konsumenci? W jaki sposób podejmujÄ… decyzje? Co sprawia, że k...

zobacz więcej informacji

Książka ePub 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Susan Weinschenk

Cena: 49.00
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klika...

zobacz więcej informacji

Książka ePub 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Susan Weinschenk

Cena: 49.00
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klika...

zobacz więcej informacji

Książka ePub 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Susan Weinschenk

Cena: 49.00
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klika...

zobacz więcej informacji