Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe bez Å›ciemy. Jak kreować markÄ™ za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! ...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe bez Å›ciemy. Jak kreować markÄ™ za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788324669608
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2013
- Zwiększ swój udział w rynku
- Poznaj siłę własnej marki
- Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
- Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
- Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
- Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
- Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.
Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.
KUP TERAZ