Sztuka rynkologii - Podsumowanie ofert
Liczba ofert: 4.
Książkę Sztuka rynkologii można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 26.95zł.
Średnia cena książki Sztuka rynkologii wynosi 36.662500zł.
W serwisie gromadzimy informacje o najniższych cenach książek w polskich księgarniach internetowych.
Liczba ofert: 4.
Książkę Sztuka rynkologii można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 26.95zł.
Średnia cena książki Sztuka rynkologii wynosi 36.662500zł.
Cena: 26.95 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 26.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzÄ…cym rynki i zarzÄ…dzajÄ…cym nimi. TworzÄ…cym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, wÅ‚aÅ...
Cena: 26.95 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 26.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Marketing
ISBN: 9788324691944
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzÄ…cym rynki i zarzÄ…dzajÄ…cym nimi. TworzÄ…cym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, wÅ‚aÅ›ciciela firmy i pracownika. Aby zostać w peÅ‚ni wyksztaÅ‚conym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie sÅ‚uży oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartoÅ›ci, bo dziÅ› to staje siÄ™ to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie... (z bloga autora) Nie obawiaj siÄ™ o to, „co powie rynek” - stwórz wÅ‚asny! Åšwiat nieco zmieniÅ‚ nam siÄ™ w ostatnich latach. JeÅ›li chodzi o biznes i ekonomiÄ™, można wrÄ™cz rzec, że przeszÅ‚a rewolucja. Ze spoÅ‚eczeÅ„stwa przemysÅ‚owego staliÅ›my siÄ™ spoÅ‚eczeÅ„stwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteÅ›my już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siÅ‚Ä™ tworzenia i obalania marek, nasza opinia siÄ™ liczy, nasz gÅ‚os ma (niemaÅ‚Ä…) wagÄ™. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, sÅ‚uchać naszych sÅ‚ów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coÅ› jest Å›wietne, jeÅ›li tak nie jest, albo że coÅ› jest naturalne, jeÅ›li aż Å›wieci siÄ™ od chemii. Nie warto obrażać siÄ™ na nas, jeÅ›li sÅ‚usznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usÅ‚ug. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie. Ta książka nie jest o marketingu. I równoczeÅ›nie jest o nowej tożsamoÅ›ci marketingu. Nie jest, jeÅ›li rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzÄ™dzie do tego, by za wszelkÄ… cenÄ™ coÅ› sprzedać. JeÅ›li chcesz zarobić na produkcie, usÅ‚udze, idei, a równoczeÅ›nie zdajesz sobie sprawÄ™, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. JeÅ›li jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujÄ…cych jej klientów, ulepszać jÄ… dziÄ™ki dwustronnej komunikacji, sÅ‚owem - jeÅ›li rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać siÄ™ TwojÄ… lekturÄ… obowiÄ…zkowÄ…! Przeczytaj, jeÅ›li chcesz zrozumieć rynkologiÄ™ - sztukÄ™ kreowania wartoÅ›ciowych rynków i zarzÄ…dzania nimi. PS: JeÅ›li macie ochotÄ™ podyskutować o treÅ›ciach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespóÅ‚ wydawnictwa bÄ™dzie wdziÄ™czny na wszelkie uwagi :) Jacek KotarbiÅ„ski - uznany autorytet Å›wiata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjnoÅ›ci, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarzÄ…dów. Jego e-book „Sztuka marketingu” już po czterech miesiÄ…cach znalazÅ‚ siÄ™ na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse”. StudiowaÅ‚ w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu GdaÅ„skiego. WykÅ‚adowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona KoźmiÅ„skiego, Wyższej SzkoÅ‚y Bankowej, Uniwersytetu GdaÅ„skiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. PomysÅ‚odawca fanpage\'a Bareizmy Wiecznie Å»ywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com. Z pewnoÅ›ciÄ… wszyscy, którzy zajmujÄ… siÄ™ marketingiem, lubiÄ… to, co robiÄ…. I wolÄ… to robić, niż o tym czytać. Jednak „SztukÄ… rynkologii” Jacka KotarbiÅ„skiego niewÄ…tpliwie bÄ™dÄ… zafascynowani. Nie tylko oni zresztÄ… - książka spodoba siÄ™ również tym, którzy o marketingu nie wiedzÄ… zbyt wiele. prof. dr hab. LECHOSÅAW GARBARSKI, Akademia Leona KoźmiÅ„skiego CzytajÄ…c Å›wietnie napisanÄ… (a wÅ‚aÅ›ciwie - uroczo wypowiedzianÄ…) autorskÄ… analizÄ™ marketingu, przestaÅ‚em siÄ™ Å›miać z żargonu marketerów. Facet wie, co chce powiedzieć, i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyÅ›leÅ„. ObjaÅ›nianie Å›wiata w wykonaniu KotarbiÅ„skiego zbliża siÄ™ do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie. prof. dr hab. WIESÅAW GODZIC, SzkoÅ‚a Wyższa Psychologii SpoÅ‚ecznej Wykwintne danie z prostych skÅ‚adników, podlane soczystym humorem. Z sensem, na temat i bez zadÄ™cia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można siÄ™ nie zgadzać, ale koniecznie trzeba przeczytać. dr JOLANTA TKACZYK, Akademia Leona KoźmiÅ„skiego Jacek podejmuje siÄ™ dość trudnej próby zdjÄ™cia z marketingu piÄ™tna quasi-nauki, sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. WykorzystujÄ…c lekkÄ… formÄ™ opowieÅ›ci przeplatanÄ… metaforami, w intrygujÄ…cy sposób wciÄ…ga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji. dr hab. ROBERT KOZIELSKI, questus, CIM, Chartered Marketer, prof. Uniwersytetu Åódzkiego Książka Jacka KotarbiÅ„skiego odbiega od klasycznych podrÄ™czników marketingu. Napisana lekko, z humorem, zawiera dogÅ‚Ä™bne analizy sytuacji rynkowych, które pozwolÄ… zgÅ‚Ä™bić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków, bazujÄ…ce na gÅ‚Ä™bokiej wiedzy popartej obserwacjÄ… i praktykÄ…, czyniÄ… z tej książki beletrystycznÄ… opowieść o marketingu, którÄ… rekomendujÄ™. dr BARTÅOMIEJ WALAS, Polska Organizacja Turystyczna Rewelacyjna merytorycznie, rzeczowa i bardzo wspóÅ‚czesna książka, dziÄ™ki której marketing ma szansÄ™ odzyskać swoje dobre imiÄ™ oraz zasÅ‚użone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik bÄ™dzie siÄ™ Å›wietnie bawiÅ‚, ponieważ jak przystaÅ‚o na Jacka KotarbiÅ„skiego, jÄ™zyk, którym książka zostaÅ‚a napisana, to czÄ™sto StanisÅ‚aw Bareja w czystej postaci. BARBARA Å»BIK, Mobility First Książka, która zaskoczyÅ‚a mnie swojÄ… autentycznoÅ›ciÄ…. O jej wyjÄ…tkowoÅ›ci decydujÄ… poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobaÅ‚o mi siÄ™ zdanie: „Otóż tak naprawdÄ™ to nie marketing oszukuje ludzi, ale ludzie oszukujÄ… innych, używajÄ…c narzÄ™dzi marketingu”. Polecam! MAGDALENA CZAJA, San Markos Åšwieże podejÅ›cie do marketingu, zmuszajÄ…ce do spojrzenia z zupeÅ‚nie innej perspektywy na dziaÅ‚ania marketingowe. PorzÄ…dkuje wiele pojęć i zjawisk. KAROLINA LIBERKA, Marketing w Praktyce Na poczÄ…tku lat 90. mieszkaniec SÅ‚upska otworzyÅ‚ firmÄ™ i zawiesiÅ‚ nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETING”. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiÄ™biorców wciąż nie ma pojÄ™cia o tym, czym jest marketing. Szkoda, że ta książka powstaÅ‚a dopiero teraz, bo na odczarowanie marketingu - jako klient polskiego biznesu - czekam od dawna. VADIM MAKARENKO, dziennikarz „Gazety Wyborczej” Rzetelna i merytoryczna, a jednoczeÅ›nie wciÄ…gajÄ…ca i pasjonujÄ…ca opowieść o marketingu. Książka Jacka KotarbiÅ„skiego to przykÅ‚ad na doskonaÅ‚e zrozumienie specyfiki Å›wiata polskiej „rynkologii”. Pozwala poznać jego fascynujÄ…cÄ… gÅ‚Ä™biÄ™ oraz odkryć odcienie relacji: rynek - marki - konsument - marketing. Polecam! Udany i obfity poÅ‚ów. MAREK STANISZEWSKI, Grupa Havas Worldwide Polska Nie bÄ™dÄ™ ukrywaÅ‚, że sÅ‚owo „marketing” kojarzy mi siÄ™ jak najgorzej. Być może dlatego, że wiÄ™kszość parajÄ…cych siÄ™ nim ludzi najwyraźniej nie uważaÅ‚o na lekcjach. A może chodzi o to, że „Sztuka rynkologii” wychodzi dopiero teraz? MARCIN KĘDRYNA, publicysta
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, w...
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788324691944
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2014
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...(z bloga autora)
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Â
Â
PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi :)
Â
Jacek KotarbiÅ„ski - uznany autorytet Å›wiata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmoweâ€. Bloger „Harvard Business Review Polskaâ€. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjnoÅ›ci, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarzÄ…dów. Jego e-book „Sztuka marketingu†już po czterech miesiÄ…cach znalazÅ‚ siÄ™ na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanseâ€. StudiowaÅ‚ w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu GdaÅ„skiego. WykÅ‚adowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona KoźmiÅ„skiego, Wyższej SzkoÅ‚y Bankowej, Uniwersytetu GdaÅ„skiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce†i „Marketer Plusâ€. PomysÅ‚odawca fanpage\'a Bareizmy Wiecznie Å»ywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.
Â
Â
Z pewnoÅ›ciÄ… wszyscy, którzy zajmujÄ… siÄ™ marketingiem, lubiÄ… to, co robiÄ…. I wolÄ… to robić, niż o tym czytać. Jednak „SztukÄ… rynkologii†Jacka KotarbiÅ„skiego niewÄ…tpliwie bÄ™dÄ… zafascynowani. Nie tylko oni zresztÄ… - książka spodoba siÄ™ również tym, którzy o marketingu nie wiedzÄ… zbyt wiele.prof. dr hab. LECHOSÅAW GARBARSKI,
Akademia Leona Koźmińskiego
Â
CzytajÄ…c Å›wietnie napisanÄ… (a wÅ‚aÅ›ciwie - uroczo wypowiedzianÄ…) autorskÄ… analizÄ™ marketingu, przestaÅ‚em siÄ™ Å›miać z żargonu marketerów. Facet wie, co chce powiedzieć, i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyÅ›leÅ„. ObjaÅ›nianie Å›wiata w wykonaniu KotarbiÅ„skiego zbliża siÄ™ do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.prof. dr hab. WIESÅAW GODZIC,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Â
Wykwintne danie z prostych składników, podlane soczystym humorem. Z sensem, na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać, ale koniecznie trzeba przeczytać.dr JOLANTA TKACZYK,
Akademia Leona Koźmińskiego
Â
Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki, sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami, w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.dr hab. ROBERT KOZIELSKI,
questus, CIM, Chartered Marketer, prof. Uniwersytetu Åódzkiego
Â
Książka Jacka KotarbiÅ„skiego odbiega od klasycznych podrÄ™czników marketingu. Napisana lekko, z humorem, zawiera dogÅ‚Ä™bne analizy sytuacji rynkowych, które pozwolÄ… zgÅ‚Ä™bić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków, bazujÄ…ce na gÅ‚Ä™bokiej wiedzy popartej obserwacjÄ… i praktykÄ…, czyniÄ… z tej książki beletrystycznÄ… opowieść o marketingu, którÄ… rekomendujÄ™.dr BARTÅOMIEJ WALAS,
Polska Organizacja Turystyczna
Â
Rewelacyjna merytorycznie, rzeczowa i bardzo współczesna książka, dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił, ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego, język, którym książka została napisana, to często Stanisław Bareja w czystej postaci.BARBARA ŻBIK,
Mobility First
Â
Książka, która zaskoczyÅ‚a mnie swojÄ… autentycznoÅ›ciÄ…. O jej wyjÄ…tkowoÅ›ci decydujÄ… poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobaÅ‚o mi siÄ™ zdanie: „Otóż tak naprawdÄ™ to nie marketing oszukuje ludzi, ale ludzie oszukujÄ… innych, używajÄ…c narzÄ™dzi marketinguâ€. Polecam!MAGDALENA CZAJA,
San Markos
Â
Świeże podejście do marketingu, zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.KAROLINA LIBERKA,
Marketing w Praktyce
Â
Na poczÄ…tku lat 90. mieszkaniec SÅ‚upska otworzyÅ‚ firmÄ™ i zawiesiÅ‚ nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETINGâ€. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiÄ™biorców wciąż nie ma pojÄ™cia o tym, czym jest marketing. Szkoda, że ta książka powstaÅ‚a dopiero teraz, bo na odczarowanie marketingu - jako klient polskiego biznesu - czekam od dawna.VADIM MAKARENKO,
dziennikarz „Gazety Wyborczejâ€
Â
Rzetelna i merytoryczna, a jednoczeÅ›nie wciÄ…gajÄ…ca i pasjonujÄ…ca opowieść o marketingu. Książka Jacka KotarbiÅ„skiego to przykÅ‚ad na doskonaÅ‚e zrozumienie specyfiki Å›wiata polskiej „rynkologiiâ€. Pozwala poznać jego fascynujÄ…cÄ… gÅ‚Ä™biÄ™ oraz odkryć odcienie relacji: rynek - marki - konsument - marketing. Polecam! Udany i obfity połów.MAREK STANISZEWSKI,
Grupa Havas Worldwide Polska
Â
Nie będę ukrywał, że słowo „marketing†kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego, że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to, że „Sztuka rynkologii†wychodzi dopiero teraz$1MARCIN KĘDRYNA,
publicysta
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, w...
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788324691944
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2014
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...(z bloga autora)
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Â
Â
PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi :)
Â
Jacek KotarbiÅ„ski - uznany autorytet Å›wiata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmoweâ€. Bloger „Harvard Business Review Polskaâ€. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjnoÅ›ci, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarzÄ…dów. Jego e-book „Sztuka marketingu†już po czterech miesiÄ…cach znalazÅ‚ siÄ™ na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanseâ€. StudiowaÅ‚ w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu GdaÅ„skiego. WykÅ‚adowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona KoźmiÅ„skiego, Wyższej SzkoÅ‚y Bankowej, Uniwersytetu GdaÅ„skiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce†i „Marketer Plusâ€. PomysÅ‚odawca fanpage\'a Bareizmy Wiecznie Å»ywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.
Â
Â
Z pewnoÅ›ciÄ… wszyscy, którzy zajmujÄ… siÄ™ marketingiem, lubiÄ… to, co robiÄ…. I wolÄ… to robić, niż o tym czytać. Jednak „SztukÄ… rynkologii†Jacka KotarbiÅ„skiego niewÄ…tpliwie bÄ™dÄ… zafascynowani. Nie tylko oni zresztÄ… - książka spodoba siÄ™ również tym, którzy o marketingu nie wiedzÄ… zbyt wiele.prof. dr hab. LECHOSÅAW GARBARSKI,
Akademia Leona Koźmińskiego
Â
CzytajÄ…c Å›wietnie napisanÄ… (a wÅ‚aÅ›ciwie - uroczo wypowiedzianÄ…) autorskÄ… analizÄ™ marketingu, przestaÅ‚em siÄ™ Å›miać z żargonu marketerów. Facet wie, co chce powiedzieć, i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyÅ›leÅ„. ObjaÅ›nianie Å›wiata w wykonaniu KotarbiÅ„skiego zbliża siÄ™ do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.prof. dr hab. WIESÅAW GODZIC,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Â
Wykwintne danie z prostych składników, podlane soczystym humorem. Z sensem, na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać, ale koniecznie trzeba przeczytać.dr JOLANTA TKACZYK,
Akademia Leona Koźmińskiego
Â
Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki, sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami, w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.dr hab. ROBERT KOZIELSKI,
questus, CIM, Chartered Marketer, prof. Uniwersytetu Åódzkiego
Â
Książka Jacka KotarbiÅ„skiego odbiega od klasycznych podrÄ™czników marketingu. Napisana lekko, z humorem, zawiera dogÅ‚Ä™bne analizy sytuacji rynkowych, które pozwolÄ… zgÅ‚Ä™bić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków, bazujÄ…ce na gÅ‚Ä™bokiej wiedzy popartej obserwacjÄ… i praktykÄ…, czyniÄ… z tej książki beletrystycznÄ… opowieść o marketingu, którÄ… rekomendujÄ™.dr BARTÅOMIEJ WALAS,
Polska Organizacja Turystyczna
Â
Rewelacyjna merytorycznie, rzeczowa i bardzo współczesna książka, dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił, ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego, język, którym książka została napisana, to często Stanisław Bareja w czystej postaci.BARBARA ŻBIK,
Mobility First
Â
Książka, która zaskoczyÅ‚a mnie swojÄ… autentycznoÅ›ciÄ…. O jej wyjÄ…tkowoÅ›ci decydujÄ… poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobaÅ‚o mi siÄ™ zdanie: „Otóż tak naprawdÄ™ to nie marketing oszukuje ludzi, ale ludzie oszukujÄ… innych, używajÄ…c narzÄ™dzi marketinguâ€. Polecam!MAGDALENA CZAJA,
San Markos
Â
Świeże podejście do marketingu, zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.KAROLINA LIBERKA,
Marketing w Praktyce
Â
Na poczÄ…tku lat 90. mieszkaniec SÅ‚upska otworzyÅ‚ firmÄ™ i zawiesiÅ‚ nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETINGâ€. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiÄ™biorców wciąż nie ma pojÄ™cia o tym, czym jest marketing. Szkoda, że ta książka powstaÅ‚a dopiero teraz, bo na odczarowanie marketingu - jako klient polskiego biznesu - czekam od dawna.VADIM MAKARENKO,
dziennikarz „Gazety Wyborczejâ€
Â
Rzetelna i merytoryczna, a jednoczeÅ›nie wciÄ…gajÄ…ca i pasjonujÄ…ca opowieść o marketingu. Książka Jacka KotarbiÅ„skiego to przykÅ‚ad na doskonaÅ‚e zrozumienie specyfiki Å›wiata polskiej „rynkologiiâ€. Pozwala poznać jego fascynujÄ…cÄ… gÅ‚Ä™biÄ™ oraz odkryć odcienie relacji: rynek - marki - konsument - marketing. Polecam! Udany i obfity połów.MAREK STANISZEWSKI,
Grupa Havas Worldwide Polska
Â
Nie będę ukrywał, że słowo „marketing†kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego, że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to, że „Sztuka rynkologii†wychodzi dopiero teraz$1MARCIN KĘDRYNA,
publicysta
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, w...
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sztuka rynkologii za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788324691944
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2014
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...(z bloga autora)
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Â
Â
PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi :)
Â
Jacek KotarbiÅ„ski - uznany autorytet Å›wiata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmoweâ€. Bloger „Harvard Business Review Polskaâ€. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjnoÅ›ci, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarzÄ…dów. Jego e-book „Sztuka marketingu†już po czterech miesiÄ…cach znalazÅ‚ siÄ™ na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanseâ€. StudiowaÅ‚ w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu GdaÅ„skiego. WykÅ‚adowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona KoźmiÅ„skiego, Wyższej SzkoÅ‚y Bankowej, Uniwersytetu GdaÅ„skiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce†i „Marketer Plusâ€. PomysÅ‚odawca fanpage\'a Bareizmy Wiecznie Å»ywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.
Â
Â
Z pewnoÅ›ciÄ… wszyscy, którzy zajmujÄ… siÄ™ marketingiem, lubiÄ… to, co robiÄ…. I wolÄ… to robić, niż o tym czytać. Jednak „SztukÄ… rynkologii†Jacka KotarbiÅ„skiego niewÄ…tpliwie bÄ™dÄ… zafascynowani. Nie tylko oni zresztÄ… - książka spodoba siÄ™ również tym, którzy o marketingu nie wiedzÄ… zbyt wiele.prof. dr hab. LECHOSÅAW GARBARSKI,
Akademia Leona Koźmińskiego
Â
CzytajÄ…c Å›wietnie napisanÄ… (a wÅ‚aÅ›ciwie - uroczo wypowiedzianÄ…) autorskÄ… analizÄ™ marketingu, przestaÅ‚em siÄ™ Å›miać z żargonu marketerów. Facet wie, co chce powiedzieć, i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyÅ›leÅ„. ObjaÅ›nianie Å›wiata w wykonaniu KotarbiÅ„skiego zbliża siÄ™ do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.prof. dr hab. WIESÅAW GODZIC,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Â
Wykwintne danie z prostych składników, podlane soczystym humorem. Z sensem, na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać, ale koniecznie trzeba przeczytać.dr JOLANTA TKACZYK,
Akademia Leona Koźmińskiego
Â
Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki, sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami, w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.dr hab. ROBERT KOZIELSKI,
questus, CIM, Chartered Marketer, prof. Uniwersytetu Åódzkiego
Â
Książka Jacka KotarbiÅ„skiego odbiega od klasycznych podrÄ™czników marketingu. Napisana lekko, z humorem, zawiera dogÅ‚Ä™bne analizy sytuacji rynkowych, które pozwolÄ… zgÅ‚Ä™bić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków, bazujÄ…ce na gÅ‚Ä™bokiej wiedzy popartej obserwacjÄ… i praktykÄ…, czyniÄ… z tej książki beletrystycznÄ… opowieść o marketingu, którÄ… rekomendujÄ™.dr BARTÅOMIEJ WALAS,
Polska Organizacja Turystyczna
Â
Rewelacyjna merytorycznie, rzeczowa i bardzo współczesna książka, dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił, ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego, język, którym książka została napisana, to często Stanisław Bareja w czystej postaci.BARBARA ŻBIK,
Mobility First
Â
Książka, która zaskoczyÅ‚a mnie swojÄ… autentycznoÅ›ciÄ…. O jej wyjÄ…tkowoÅ›ci decydujÄ… poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobaÅ‚o mi siÄ™ zdanie: „Otóż tak naprawdÄ™ to nie marketing oszukuje ludzi, ale ludzie oszukujÄ… innych, używajÄ…c narzÄ™dzi marketinguâ€. Polecam!MAGDALENA CZAJA,
San Markos
Â
Świeże podejście do marketingu, zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.KAROLINA LIBERKA,
Marketing w Praktyce
Â
Na poczÄ…tku lat 90. mieszkaniec SÅ‚upska otworzyÅ‚ firmÄ™ i zawiesiÅ‚ nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETINGâ€. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiÄ™biorców wciąż nie ma pojÄ™cia o tym, czym jest marketing. Szkoda, że ta książka powstaÅ‚a dopiero teraz, bo na odczarowanie marketingu - jako klient polskiego biznesu - czekam od dawna.VADIM MAKARENKO,
dziennikarz „Gazety Wyborczejâ€
Â
Rzetelna i merytoryczna, a jednoczeÅ›nie wciÄ…gajÄ…ca i pasjonujÄ…ca opowieść o marketingu. Książka Jacka KotarbiÅ„skiego to przykÅ‚ad na doskonaÅ‚e zrozumienie specyfiki Å›wiata polskiej „rynkologiiâ€. Pozwala poznać jego fascynujÄ…cÄ… gÅ‚Ä™biÄ™ oraz odkryć odcienie relacji: rynek - marki - konsument - marketing. Polecam! Udany i obfity połów.MAREK STANISZEWSKI,
Grupa Havas Worldwide Polska
Â
Nie będę ukrywał, że słowo „marketing†kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego, że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to, że „Sztuka rynkologii†wychodzi dopiero teraz$1MARCIN KĘDRYNA,
publicysta