Cena: 69.00 zł
Sklep: helion.pl
Kup teraz Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone za 69.00 zł w księgarni helion.pl
Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszÄ… umieć siÄ™ dogadać. Brak wspólnej wizji, Å›wiadomoÅ›ci istnienia innych...
zobacz więcej informacji
Cena: 69.00 zł
Sklep: helion.pl
Kup teraz Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone za 69.00 zł w księgarni helion.pl
Wydawca: helion
Kategoria: Ksiazki/Kompetencje osobiste/Umiejętności zawodowe
ISBN: 9788324698264
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszÄ… umieć siÄ™ dogadać. Brak wspólnej wizji, Å›wiadomoÅ›ci istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiÄ™dzy wspóÅ‚pracujÄ…cymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w Å›rodowisku Agile, gdzie ludzie ze Å›wiata biznesu i developerzy pracujÄ… razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje siÄ™ niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć, że umiejÄ™tnoÅ›ci miÄ™kkie majÄ… tam wiÄ™ksze znaczenie niż umiejÄ™tnoÅ›ci techniczne, które Å‚atwiej zdobyć. Skuteczna komunikacja to taka sama umiejÄ™tność jak jazda samochodem czy programowanie. MichaÅ‚ Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkÅ‚adajÄ…c caÅ‚y proces rozmowy na proste elementy. DziÄ™ki temu czytelnik może nauczyć siÄ™ rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy. Autor posÅ‚uguje siÄ™ prostym i zrozumiaÅ‚ym jÄ™zykiem, uważnie wybiera najważniejsze aspekty tematów z pogranicza psychologii i coachingu. NarzÄ™dzia, które czytelnik dostaje do rÄ™ki, można od razu wykorzystać w pracy. Oprogramowanie szyte na miarÄ™ wyróżnia siÄ™ spoÅ›ród pozycji o podobnej tematyce skupieniem na ludzkiej stronie tematu - w miejsce proponowania kolejnych szablonów i metod. Nie jest to kolejne tÅ‚umaczenie z jÄ™zyka angielskiego, ani próba zastosowania amerykaÅ„skich technik w polskich realiach. Liczne przykÅ‚ady zaczerpniÄ™te prosto z życia pokazujÄ…, jakie bÅ‚Ä™dy popeÅ‚niamy w codziennych rozmowach i jak można ich uniknąć. GwarantujÄ™, że niejeden raz uÅ›miechniesz siÄ™ podczas czytania zapisów rozmów. Jest to książka promujÄ…ca pierwszy punkt Manifestu Agile: ludzie i ich interakcje ponad procesy i narzÄ™dzia. Polecam jÄ… gorÄ…co wszystkim osobom zaangażowanym w pracÄ™ nad projektami informatycznymi wytwarzanymi w relacji klient-dostawca albo na wewnÄ™trzne potrzeby organizacji. Krystian Kaczor, Agile Coach, trener, autor książki Scrum i nie tylko
KUP TERAZ