Cena: 52.24 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym za 52.24 zł w księgarni madbooks.pl
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest ...
zobacz więcej informacji
Cena: 52.24 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym za 52.24 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788326410994
Waga: 0.4700 kg
Rok wydania: 2011
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak:- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych,- zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej.
KUP TERAZ