Cena: 52.70 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usÅ‚ug konsumenckich za 52.70 zł w księgarni lideria.pl
Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa k...
zobacz więcej informacji
Cena: 52.70 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usÅ‚ug konsumenckich za 52.70 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Wolters Kluwer
Kategoria: Książki / Nauki humanistyczne / Prawo, administracja
ISBN: 9788326413469
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym. Ustawa ta wzmacnia pozycję konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiązania w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich, wynikających ze stosowania przez przedsiębiorców nieuczciwych praktyk rynkowych.
Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci:
- nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych<(>,<)>
- naruszania obowiązków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzającej w błąd<(>,<)>
- nieuczciwych praktyk zwiÄ…zanych z kodeksami dobrych praktyk.
Stan prawny na 1 maja 2011 roku
KUP TERAZ