Cena: 70.85 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz NaÅ›ladownictwo opakowaÅ„ produktów markowych w Å›wietle prawa wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej za 70.85 zł w księgarni virtualo.pl
W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to je...
zobacz więcej informacji
Cena: 70.85 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz NaÅ›ladownictwo opakowaÅ„ produktów markowych w Å›wietle prawa wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej za 70.85 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-podręczniki akademickie
ISBN: 9788326419072
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2010
W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki te dotykają nie tylko przedsiębiorców, ale także konsumentów.W prezentowanej monografii autorka podjęła się analizy skomplikowanego z prawnego punku widzenia zjawiska naśladownictwa opakowań produktów znanych marek w świetle prawa własności intelektualnej, rozważając szczegółowo także wiele istotnych problemów o charakterze uniwersalnym.W pracy wykorzystano dorobek doktryny i judykatury polskiej oraz zagranicznej; w szerokim zakresie uwzględniono także ustawodawstwo UE oraz orzecznictwo ETS.
KUP TERAZ