Cena: 51.49 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Komunikacja korporacyjna za 51.49 zł w księgarni madbooks.pl
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet...
zobacz więcej informacji
Cena: 51.49 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Komunikacja korporacyjna za 51.49 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788326438356
Waga: 0.4400 kg
Rok wydania: 2012
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję. Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy. * Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach.„Komunikacja korporacyjna†adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.
KUP TERAZ