Cena: 67.74 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing terytorialny za 67.74 zł w księgarni madbooks.pl
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystani...
zobacz więcej informacji
Cena: 67.74 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing terytorialny za 67.74 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788326438950
Waga: 0.6700 kg
Rok wydania: 2012
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,- koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,- wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
KUP TERAZ