Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sekrety gieÅ‚dowych milionerów. Skuteczne strategie na Å›wiatowych rynkach Forex, akcji, surowców za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Najważniejszą przyczyną tego, że ludzie nie odnoszą sukcesów na giełdzie, jest brak wiedzy. Nie tylko o sposobie inwestowania, ale o całej...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sekrety gieÅ‚dowych milionerów. Skuteczne strategie na Å›wiatowych rynkach Forex, akcji, surowców za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788328306554
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2014
Najważniejszą przyczyną tego, że ludzie nie odnoszą sukcesów na giełdzie, jest brak wiedzy. Nie tylko o sposobie inwestowania, ale o całej jego otoczce — psychologii najlepszych, tych, którzy odnieśli realny sukces.
Książka Sekrety sukcesu światowych mistrzów giełdy to wynik poszukiwań odpowiedzi na kilka podstawowych pytań:
- Co zrobili najlepsi, że stali się najlepsi?
- Jak wyglądała ich droga rozwoju?
- Jakie problemy napotkali?
- Jak sobie z nimi poradzili?
- Czym dziś różnią się od pozostałych?
- Jakie przyjmują strategie działania?
- W co inwestujÄ… i ile na tym zarabiajÄ…?
- Jak radzą sobie z emocjami, które nieodłącznie towarzyszą obracaniu dużymi pieniędzmi?
- Czy mają jakieś cechy wspólne?
Dr Dariusz Świerk przez siedem lat prowadził wywiady z najlepszymi traderami na świecie i poszukiwał przyczyn ich sukcesów. Skupił się na takich, którzy zaczęli od zera i odnieśli potwierdzone sukcesy. W tym gronie znalazło się wielu zwycięzców międzynarodowych konkursów giełdowych, w tym Larry Williams (potwierdzone jedenaście tysięcy procent zysku na realnym koncie w ciągu roku), Andrea Unger (czterokrotny zwycięzca Robins World Cup, w tym trzy razy z rzędu). Książka jest zapisem tych rozmów i stanowi nie tylko źródło wiedzy o tym, jak grają i jak myślą najlepsi, ale także potężną inspiracją dla każdego, kto poważnie myśli o systematycznym zarabianiu na rynku kapitałowym.
Â
Dariusz Åšwierk — szef Forex Institute. Autor pionierskich badaÅ„ na temat Å›cieżki rozwoju tradera, czynników sukcesu w tradingu i roli siÅ‚y wewnÄ™trznej jako jednego z kluczowych elementów sukcesu. Autor i współautor kilku projektów badawczych w dziedzinie tradingu na szybkich rynkach. ByÅ‚y partner w warszawskim oddziale miÄ™dzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej SBI Polska. ByÅ‚y strateg marketingowy portalu Wirtualna Polska SA (rok 2000) oraz dyrektor ds. strategii w Sklepie Wirtualnej Polski SA (lata 2000 – 2002). Autor licznych artykułów poÅ›wiÄ™conych problematyce zarzÄ…dzania, które ukazywaÅ‚y siÄ™ w prasie specjalistycznej (m.in. „Magazyn Kadry ZarzÄ…dzajÄ…cej CXOâ€, „Computerworldâ€, „Gazeta GieÅ‚dy Parkietâ€, „Media i Marketing Polskaâ€, „Magazyn WWWâ€, „PC Kurierâ€). CzÅ‚onek American Management Association. W 1995 odnotowany w Who is Who in the World.
KUP TERAZ