Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - Robert Zych - 3 ofert

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 3.
Książkę Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi można najtaniej kupić w sklepie internetowym madbooks.pl za jedyne 31.99zł.
Średnia cena książki Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi wynosi 43.930000zł.

Książka ePub Klient w centrum uwagi - brak

Cena: 31.99
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Klient w centrum uwagi za 31.99 zł w księgarni madbooks.pl
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takieg...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi - Robert Zych

Cena: 49.90
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi za 49.90 zł w księgarni onepress.pl
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie taki...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi - Robert Zych

Cena: 49.90
Sklep: sensus.pl
Kup teraz Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogÄ… budować pozytywne doÅ›wiadczenie w zespoÅ‚ach obsÅ‚ugi za 49.90 zł w księgarni sensus.pl
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie taki...

zobacz więcej informacji