Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Humanista w świecie liczb „Słowa, słowa, słowa†— powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co ...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788328315853
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2015
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa†— powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby†— odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie.
Nauka czytania tych tajemnych liczb to poczÄ…tek skutecznego marketingu online.
Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?
Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się
Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje
Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o
remarketingu, odkryjesz
Google Tag Manager i zapoznasz siÄ™ z ofertÄ…, jakÄ… Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
KUP TERAZ