Cena: 89.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D za 89.00 zł w księgarni virtualo.pl
OpenGL na scenę! Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej bibliote...
zobacz więcej informacji
Cena: 89.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D za 89.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-informatyka
ISBN: 9788328318588
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2015
OpenGL na scenÄ™!
- Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
- Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
- Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprzÄ…c geometriÄ™ i arytmetykÄ™ do pracy przy scenie
Darmowa
biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D.
Jeśli masz ochotę spróbować sił w
programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się
przekształcać scenę, budować
modele oświetlenia i obsługiwać
tekstury. Poznasz różne rodzaje
buforów i zobaczysz, na czym polega
antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać
geometrię obiektów i jak tworzyć
realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!
- Co to jest OpenGL?
- Historia i perspektywy OpenGL
- Pierwszy program
- Rzutowanie i transformacje
- Cieniowanie i oświetlenie
- Tekstury i antyaliasing
- Zaawansowane przekształcanie geometrii
- Cienie
- Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
- Rozszerzenia
- Macierze i wektory
- Język GLSL
Wykreuj swój świat z OpenGL!
KUP TERAZ