Cena: 21.95 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Wizualny mÅ‚otek. Jak wbić do gÅ‚owy przekaz marki dziÄ™ki emocjonalnej sile obrazu za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozw&oa...
zobacz więcej informacji
Cena: 21.95 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Wizualny mÅ‚otek. Jak wbić do gÅ‚owy przekaz marki dziÄ™ki emocjonalnej sile obrazu za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: Ksiazki/Marketing/ZarzÄ…dzanie markÄ…
ISBN: 9788328320741
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszÅ‚y w marketingu w ciÄ…gu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziÅ‚y reklamÄ™ i Å›rodki przekazu. DziÅ› sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzÄ™dzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyÅ›lanej strategii. Wiele z takich strategii opiera siÄ™ na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale sÅ‚owo nie zawsze jest najlepszym noÅ›nikiem przekazu marki. CzÄ™sto skuteczniej dziaÅ‚a obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja sÅ‚owa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorskÄ… koncepcjÄ™ wizualnego mÅ‚otka i werbalnego gwoździa. Dowiesz siÄ™, jak za pomocÄ… mÅ‚otka (poruszajÄ…cego obrazu) przyciÄ…gnąć uwagÄ™ konsumenta i wbić mu w umysÅ‚ gwóźdź (przekaz pozycjonujÄ…cy). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ siÄ™ na dobre w mózgu odbiorcy. JeÅ›li odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonujÄ…cym, uda Ci siÄ™ entuzjastycznie nastawić odbiorcÄ™ do Twojego produktu. Z tej książki dowiesz siÄ™: że obrazy i sÅ‚owa sÄ… trochÄ™ jak mÅ‚otki i gwoździe, jak wybrać najlepszy mÅ‚otek, czyli stworzyć obraz wart zapamiÄ™tania, jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić siÄ™ przekonujÄ…co do odbiorcy, jakÄ… rolÄ™ odgrywa wÅ‚aÅ›ciwe opakowanie, jak pielÄ™gnować i wykorzystać mit zaÅ‚ożyciela, jak używać wizerunku celebrytów i zwierzÄ…t , jak bogatym źródÅ‚em inspiracji jest historia. Oto 10 wizualnych narzÄ™dzi, których można użyć do budowy marki: KsztaÅ‚t Kolor Produkt Opakowanie Akcja ZaÅ‚ożyciel Symbol ZaÅ‚ożyciel Symbol Dziedzictwo
KUP TERAZ