Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością ...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/Pozostałe E-booki
ISBN: 9788328336582
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2017
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?
E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.
Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!
PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka — absolwent krakowskiej AGH i jej byÅ‚y pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiÄ™biorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnieÅ„ z zakresu psychologii obsÅ‚ugi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Panâ€, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjacielâ€. BÄ™dÄ…c wÅ‚aÅ›cicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci. Także w obsÅ‚udze Klienta.
KUP TERAZ