Cena: 34.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Umawianie spotkaÅ„. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasÄ… za 34.90 zł w księgarni virtualo.pl
Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy! Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świa...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.90 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Umawianie spotkaÅ„. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasÄ… za 34.90 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/Pozostałe E-booki
ISBN: 9788328336674
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2017
Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!
Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym go osobom mnóstwa frustracji? Przyczyna najczęściej jest jedna: ani firmy, ani ich pracownicy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientami i czego oni od nich oczekują.
W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca – klient, i dowiedz się, jak inteligentnie omijać te przeszkody. Na przykładzie konkretnych rozmów nauczysz się, jak prowadzić konwersację tak, aby była ona przyjemnością zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta.
To wszystko sprawi, że Twoi klienci będą mile zdziwieni i chętnie wysłuchają, co masz im do powiedzenia. Będziesz mógł albo umówić się z nimi na spotkanie, albo załatwić sprzedaż od ręki!
- Umawiać czy nie umawiać?
- Test z działania i wytrwałego dążenia do celu
- Zacznij od przygotowania siebie
- Organizacja umawiania spotkań
- Telemarketing B2B
- Umawianie B2C
- Czego nie robić, czyli praktyki zakazane
Wyrzuć skrypty i zacznij współdziałać z klientem!
Książka napisana jest przez dwójkę autorów, mających odmienne spojrzenia na zagadnienia związane z telemarketingiem, dlatego skorzystasz na niej podwójnie.
Katarzyna Książkiewicz — trener biznesu i coach z wieloletnim doÅ›wiadczeniem w sprzedaży, obsÅ‚udze klienta, motywacji i budowaniu zwinnych zespołów. WÅ‚aÅ›cicielka firmy Katarzyna Książkiewicz Trener z Szóstym ZmysÅ‚em i prezes spółki Call Center Online. Razem z Åukaszem JasiÅ„skim napisaÅ‚a bestselerowÄ… książkÄ™ Åšwiadomy telemarketing. Interaktywne narzÄ™dzie dla telemarketerów i menedżerów call center.
Åukasz JasiÅ„ski — przedsiÄ™biorca od urodzenia i menedżer call center niemalże od poczÄ…tku swojej kariery zawodowej. Mimo technicznego spojrzenia na zagadnienia call center fascynuje siÄ™ umysÅ‚em i jego możliwoÅ›ciami. Propagator Å›wiadomego telemarketingu, upraszczania rzeczy skomplikowanych i ciÄ…gÅ‚ego doskonalenia wÅ‚asnych umiejÄ™tnoÅ›ci. ZaÅ‚ożyciel i wiceprezes TMSolution — firmy, która wspiera przedsiÄ™biorców w caÅ‚ym procesie budowy i zarzÄ…dzania call center. PomysÅ‚odawca systemu call center Nexus — narzÄ™dzia, dziÄ™ki któremu praca telemarketerów staje siÄ™ efektywniejsza, a zarzÄ…dzanie call center okazuje siÄ™ dziecinnie proste.
KUP TERAZ