Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dziÄ™ki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalnoÅ›ci i informacji zwrotnej od klientów za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Stwórz produkt, który pokochają klienci Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają s...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dziÄ™ki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalnoÅ›ci i informacji zwrotnej od klientów za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788328336919
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2018
Stwórz produkt, który pokochają klienci
Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.
Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.
Najważniejsze zagadnienia:
- zasady dopasowania produktu do rynku
- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
- MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów
- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
- optymalizacja za pomocą testów A/B
„Przewodnik Dana jest oczekiwanÄ… z wytÄ™sknieniem instrukcjÄ… wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpujÄ…ca, bezpoÅ›rednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produktâ€.Â
Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com
„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nowÄ… jakość! Ta książka jest rzeczywiÅ›cie skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiÄ™biorcówâ€.
Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit
„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcÄ… metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespoÅ‚om produkcyjnym prosty i bezpoÅ›redni sposób na okreÅ›lenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasuâ€.
Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia
Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.
KUP TERAZ