Cena: 149.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Projektowanie gier przy użyciu Å›rodowiska Unity i jÄ™zyka C#. Od pomysÅ‚u do gotowej gry. Wydanie II za 149.00 zł w księgarni virtualo.pl
Każdy, kto chce pisać gry , poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzy...
zobacz więcej informacji
Cena: 149.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Projektowanie gier przy użyciu Å›rodowiska Unity i jÄ™zyka C#. Od pomysÅ‚u do gotowej gry. Wydanie II za 149.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-informatyka
ISBN: 9788328342538
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2018
Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!
W tej książce między innymi:
- czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
- programowanie w języku C#
- zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
- praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
- przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe
Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?
KUP TERAZ