Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Podsumowanie ofert
Liczba ofert: 4. Książkę Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 19.20zł. Średnia cena książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting wynosi 23.475000zł.
Cena: 19.20 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 19.20 zł w księgarni ebookpoint.pl Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdz...
Cena: 19.20 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 19.20 zł w księgarni ebookpoint.pl Wydawca: ebookpoint Kategoria: Ksiazki/Marketing/Promocja ISBN: 9788328343283 Waga: b/d kg Rok wydania: b/d
Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w komunikatach biznesowych. DziÅ› piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które Å‚atwo siÄ™ pisze, trudno siÄ™ czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedajÄ…. PrzekonujÄ… do dziaÅ‚ania. Skutecznie informujÄ…. Dowiesz siÄ™ z niej: Jak ludzie przyswajajÄ… teksty, także reklamowe i w internecie Å»e forma bywa czÄ™sto ważniejsza od treÅ›ci (naprawdÄ™!) Jak pisać skutecznie i przystÄ™pnie dla odbiorcy Jakie sÄ… konkretne rozwiÄ…zania, schematy i gotowe do wdrożenia przykÅ‚ady efektywnych tekstów reklamowych
Cena: 24.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 24.90 zł w księgarni virtualo.pl Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w...
Cena: 24.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 24.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328343283 Waga: b/d kg Rok wydania: 2017
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz siÄ™ z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Cena: 24.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 24.90 zł w księgarni virtualo.pl Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w...
Cena: 24.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 24.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328343283 Waga: b/d kg Rok wydania: 2017
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz siÄ™ z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Cena: 24.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 24.90 zł w księgarni virtualo.pl Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w...
Cena: 24.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting za 24.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328343283 Waga: b/d kg Rok wydania: 2017
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz siÄ™ z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Zgodnie z rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, któr...
This series has been developed specifically for the Cambridge International AS & A Level Mathematics (9709) syllabus to be examined from 2020. Cambrid...
Zapewnij swojemu psu przewagę na starcie!Pierwsze dwa lata życia twojego szczenięcia to kluczowy okres w jego rozwoju. Przystępując do szkolenia ...
Bóg mi świadkiem to zabawny i przejmujący portret tego, co dręczy współczesne greckie społeczeństwo, ze wszystkimi jego sprzecznościami, widz...
Tom III/1 zawiera przegląd mityczno-filozoficzno-poetyckich doświadczeń i przedstawień "chwały" i zawartych w spuściźnie przedchrześcijańskie...
Hrabianka Krystyna Skarbek tajna agentka, w czasie drugiej wojny swiatowej pracowała dla brytyjskich służb specjalnych pod pseudonimem Christine Gr...