Cena: 29.40 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Marketing Premium za 29.40 zł w księgarni onepress.pl
Przeczytaj wywiad z autorkÄ… >> Mindful luxury, transparentność – to dziÅ› bardzo ważne tematy, zwiÄ…zane z przyszÅ‚oÅ›ciÄ…...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.40 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Marketing Premium za 29.40 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Marketing
ISBN: 9788328355163
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Przeczytaj wywiad z autorkÄ… >> Mindful luxury, transparentność – to dziÅ› bardzo ważne tematy, zwiÄ…zane z przyszÅ‚oÅ›ciÄ… luksusu Poznaj Å›wiat marek luksusowych i premium! Polskie spoÅ‚eczeÅ„stwo siÄ™ bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, Å›rednia zarobków z roku na rok roÅ›nie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawÄ… wskaźników gospodarczych powiÄ™ksza siÄ™ grupa konsumentów, którzy mogÄ… i zamierzajÄ… korzystać z usÅ‚ug i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usÅ‚ugodawców chcÄ…cych trafić ze swojÄ… ofertÄ… do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzajÄ… siÄ™ w przypadku marek masowych? Co dziÅ› przekonuje coraz bardziej Å›wiadomych konsumentów? Jakie dziaÅ‚ania podejmujÄ… marki, które odnoszÄ… sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikujÄ… siÄ™ marki w coraz szybciej zmieniajÄ…cych siÄ™ okolicznoÅ›ciach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, bÄ™dÄ…cej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzÄ… dziÅ› na rodzimym rynku. DostÄ™p do informacji, które pomagaÅ‚yby menadżerom i wÅ‚aÅ›cicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypeÅ‚nia tÄ™ lukÄ™ - to publikacja poÅ›wiÄ™cona wyÅ‚Ä…cznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdÄ… tutaj dawkÄ™ wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsiÄ™wzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej póÅ‚ki ta pozycja pozwoli zapoznać siÄ™ z ciekawymi inicjatywami, które pomogÄ… im stać siÄ™ bardziej Å›wiadomymi konsumentami. W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagajÄ…cych promocjÄ™ brandów z wyższej póÅ‚ki, a także podano ponad 50 konkretnych przykÅ‚adów dziaÅ‚aÅ„. PublikacjÄ™ uzupeÅ‚niajÄ… wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usÅ‚ug premium. „Niezmiernie siÄ™ cieszÄ™, że książka Marketing Premium ujrzaÅ‚a swoje Å›wiatÅ‚o dziennie. W czasach kiedy marki majÄ… coraz wiÄ™kszy wpÅ‚yw na spoÅ‚eczeÅ„stwo, Å›rodowisko oraz postawy konsumentów, warto dzielić siÄ™ najlepszymi praktykami, których tutaj nie brakuje. Autorka w bardzo przystÄ™pnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikujÄ… siÄ™ marki z tzw. wyższej póÅ‚ki, a zaproszeni eksperci dzielÄ… siÄ™ cennÄ… wiedzÄ… na temat rynku. DziÄ™ki temu Å‚atwiej zrozumieć czym jest luksus i Å›wiadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom, ale też samym konsumentom. BrakowaÅ‚o na rynku takiej publikacji!” Irena Eris
KUP TERAZ