Cena: 39.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz SzukajÄ…c klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcÄ™ i nie wpadać w puÅ‚apkÄ™ sprzedawania wszystkim za 39.00 zł w księgarni virtualo.pl
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty rekla...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz SzukajÄ…c klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcÄ™ i nie wpadać w puÅ‚apkÄ™ sprzedawania wszystkim za 39.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788328356641
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2019
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?
Otóż nie - handlowcy zawsze bÄ™dÄ… potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajÄ™cie na Å›wiecie! Jednak także i ta profesja musi siÄ™ dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesnoÅ›ci. Jakich zatem kompetencji bÄ™dzie potrzebowaÅ‚ współczesny (i przyszÅ‚y) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może dziaÅ‚ać efektywnie bez wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbÄ… znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzÄ… w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicÄ™ istniejÄ…cej definicji sprzedaży w obszar marketingu. ÅÄ…czy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcÄ… odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
Z tej książki dowiesz się między innymi:
- Jakie naprawdÄ™ mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzjÄ™?
- Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
- Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
- Kto kupuje markÄ™ a kto produkt.
- Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
- Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
- Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.
KUP TERAZ