Cena: 89.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzÄ™dzi Excela za 89.00 zł w księgarni virtualo.pl
SpecjaliÅ›ci w dziedzinie marketingu coraz częściej siÄ™gajÄ… po wyrafinowane metody analizy . Obecnie firmy sÄ… zalewane ogromnÄ… iloÅ›ciÄ...
zobacz więcej informacji
Cena: 89.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzÄ™dzi Excela za 89.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788328358515
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2019
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.
Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!
W tej książce między innymi:
- analiza danych marketingowych
- opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
- wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
- analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
- pomiar skuteczności wydatków na reklamę
- analiza danych z mediów społecznościowych
Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!
KUP TERAZ