Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Podsumowanie ofert
Liczba ofert: 4. Książkę Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 21.95zł. Średnia cena książki Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone wynosi 26.412500zł.
Cena: 21.95 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby&am...
Cena: 21.95 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl Wydawca: ebookpoint Kategoria: Ksiazki/Marketing/Marketing ISBN: 9788328361478 Waga: b/d kg Rok wydania: b/d
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚onić nas do akcji. Każdy z trybów posÅ‚uguje siÄ™ innym zestawem narzÄ™dzi. OczywiÅ›cie, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać siÄ™ na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiajÄ… siÄ™ w kolejce do perswazyjnych tekstów w ksiÄ™garni. Biblia copywritingu - jak sam tytuÅ‚ wskazuje - nauczy CiÄ™ trzeciego trybu. ze wstÄ™pu PawÅ‚a Tkaczyka Tworzysz treÅ›ci na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasÅ‚a reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? W takim razie Å›miaÅ‚o możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem sÅ‚ów. Operatorem argumentów. Kreatorem treÅ›ci perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzÄ™dzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieÅ›lnik, mistrz - muszÄ… znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja wÅ‚asna jest oczywiÅ›cie w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadÅ‚a. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebraÅ‚ niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ w tej książce. Zaopatrz siÄ™ w niÄ…, przeczytaj, ustaw na póÅ‚ce na wysokoÅ›ci wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy bÄ™dziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. UsÅ‚ugi. Albo idee. Dowiedz siÄ™, jak: korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać skonstruować kuszÄ…cy nagÅ‚ówek napisać jasnÄ…, zwiÄ™zÅ‚Ä… i skutecznÄ… ofertÄ™ wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji żonglować sÅ‚owami w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Od recepcjonisty do copywriter’a > > PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisa...
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328361478 Waga: b/d kg Rok wydania: 2019
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz siÄ™, jak:
korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować kuszący nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
wyróżnić się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Od recepcjonisty do copywriter’a > > PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisa...
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328361478 Waga: b/d kg Rok wydania: 2019
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz siÄ™, jak:
korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować kuszący nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
wyróżnić się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Od recepcjonisty do copywriter’a > > PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisa...
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328361478 Waga: b/d kg Rok wydania: 2019
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz siÄ™, jak:
korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować kuszący nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
wyróżnić się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych
Zgodnie z rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, któr...
This series has been developed specifically for the Cambridge International AS & A Level Mathematics (9709) syllabus to be examined from 2020. Cambrid...
Zapewnij swojemu psu przewagę na starcie!Pierwsze dwa lata życia twojego szczenięcia to kluczowy okres w jego rozwoju. Przystępując do szkolenia ...
Bóg mi świadkiem to zabawny i przejmujący portret tego, co dręczy współczesne greckie społeczeństwo, ze wszystkimi jego sprzecznościami, widz...
Tom III/1 zawiera przegląd mityczno-filozoficzno-poetyckich doświadczeń i przedstawień "chwały" i zawartych w spuściźnie przedchrześcijańskie...
Hrabianka Krystyna Skarbek tajna agentka, w czasie drugiej wojny swiatowej pracowała dla brytyjskich służb specjalnych pod pseudonimem Christine Gr...