Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - Podsumowanie ofert
Liczba ofert: 4. Książkę Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 21.95zł. Średnia cena książki Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie wynosi 26.412500zł.
Cena: 21.95 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesiÄ™ciu lat. StosujÄ… jÄ… Å›wiatowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowan...
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesiÄ™ciu lat. StosujÄ… jÄ… Å›wiatowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejÅ›cie, sposób myÅ›lenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiÄ…zaÅ„ zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dziÄ™ki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwoÅ›ci i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znaczÄ…co przyczynić siÄ™ do podniesienia jakoÅ›ci życia, pracy oraz doÅ›wiadczeÅ„ zarówno pojedynczego czÅ‚owieka, jak i spoÅ‚eczeÅ„stwa. Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologicznÄ… wykonalność projektu Å‚Ä…czy siÄ™ z jego biznesowÄ… opÅ‚acalnoÅ›ciÄ… i codziennÄ… użytecznoÅ›ciÄ…. Proces ten skÅ‚ada siÄ™ z piÄ™ciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiÄ…zania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane dziaÅ‚ania prowokujÄ… do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytaÅ„: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w zwiÄ…zku z tym proponujemy? Jak to wyglÄ…da? Czy dziaÅ‚a? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane sÄ… produkty i usÅ‚ugi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piÄ™kne, a jednoczeÅ›nie wolne od niepotrzebnych udziwnieÅ„. Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posÅ‚ugiwać siÄ™ metodÄ… design thinking. Od poszukiwania pomysÅ‚ów po pogÅ‚Ä™bionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiÄ…zania - szczegóÅ‚owo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzÄ™dzia, które z powodzeniem bÄ™dziesz mógÅ‚ wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doÅ›wiadczenia specjalistów, którzy stosujÄ… tÄ™ metodÄ™ w swoim biznesie. Beata Michalska-Dominiak i Piotr GrocholiÅ„ski to zaÅ‚ożyciele spoÅ‚ecznoÅ›ci Klientocentryczni skupiajÄ…cej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. IdeÄ… Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usÅ‚ug, a także pomoc organizacjom w wewnÄ™trznej transformacji. W myÅ›l zasady, że liczÄ… siÄ™ ludzie, konsekwentnie zmieniajÄ… rzeczywistość firm, budujÄ…c nowÄ… wartość i zapewniajÄ…c zupeÅ‚nie nowe doÅ›wiadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. WiÄ™cej na www.klientocentryczni.pl.
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesiÄ™ciu lat. StosujÄ… jÄ… Å›wiatowi giganci, jak Apple czy Google. Defi...
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328363113 Waga: b/d kg Rok wydania: 2019
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesiÄ™ciu lat. StosujÄ… jÄ… Å›wiatowi giganci, jak Apple czy Google. Defi...
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328363113 Waga: b/d kg Rok wydania: 2019
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesiÄ™ciu lat. StosujÄ… jÄ… Å›wiatowi giganci, jak Apple czy Google. Defi...
Cena: 27.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328363113 Waga: b/d kg Rok wydania: 2019
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.
Zgodnie z rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, któr...
This series has been developed specifically for the Cambridge International AS & A Level Mathematics (9709) syllabus to be examined from 2020. Cambrid...
Zapewnij swojemu psu przewagę na starcie!Pierwsze dwa lata życia twojego szczenięcia to kluczowy okres w jego rozwoju. Przystępując do szkolenia ...
Bóg mi świadkiem to zabawny i przejmujący portret tego, co dręczy współczesne greckie społeczeństwo, ze wszystkimi jego sprzecznościami, widz...
Tom III/1 zawiera przegląd mityczno-filozoficzno-poetyckich doświadczeń i przedstawień "chwały" i zawartych w spuściźnie przedchrześcijańskie...
Hrabianka Krystyna Skarbek tajna agentka, w czasie drugiej wojny swiatowej pracowała dla brytyjskich służb specjalnych pod pseudonimem Christine Gr...