Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Marketing Premium za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Przeczytaj wywiad z autorką > > Mindful luxury, transparentność – to dziś bardzo ważne tematy, związane z przyszłością luksusu ...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.00 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Marketing Premium za 49.00 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788328366091
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2019
Przeczytaj wywiad z autorką >> Mindful luxury, transparentność – to dziś bardzo ważne tematy, związane z przyszłością luksusu
Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
„Niezmiernie siÄ™ cieszÄ™, że książka Marketing Premium ujrzaÅ‚a swoje Å›wiatÅ‚o dziennie. W czasach kiedy marki majÄ… coraz wiÄ™kszy wpÅ‚yw na spoÅ‚eczeÅ„stwo, Å›rodowisko oraz postawy konsumentów, warto dzielić siÄ™ najlepszymi praktykami, których tutaj nie brakuje. Autorka w bardzo przystÄ™pnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikujÄ… siÄ™ marki z tzw. wyższej półki, a zaproszeni eksperci dzielÄ… siÄ™ cennÄ… wiedzÄ… na temat rynku. DziÄ™ki temu Å‚atwiej zrozumieć czym jest luksus i Å›wiadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom, ale też samym konsumentom. BrakowaÅ‚o na rynku takiej publikacji!â€
Irena Eris
KUP TERAZ