Cena: 37.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Twoja firma w social mediach. za 37.47 zł w księgarni selkar.pl
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, ż...
zobacz więcej informacji
Cena: 37.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Twoja firma w social mediach. za 37.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: OnePress
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Organizacja i zarządzanie
ISBN: 9788328370265
Waga: 0.3500 kg
Rok wydania: 2021
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
O autorze
Marcin Å»ukowski — cyfrowy tubylec, współzaÅ‚ożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje siÄ™ transformacjÄ… cyfrowÄ…. Od ponad oÅ›miu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doÅ›wiadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarzÄ…dowymi. ProwadziÅ‚ dziaÅ‚ania miÄ™dzy innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, UrzÄ™du Miasta StoÅ‚ecznego Warszawy, Ministerstwa Åšrodowiska, Fundacji SzkoÅ‚a Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. WykÅ‚ada e-marketing na Uczelni Åazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajÄ™cia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
KUP TERAZ