Cena: 21.95 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Content marketing. Od strategii do efektów za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym ...
zobacz więcej informacji
Cena: 21.95 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Content marketing. Od strategii do efektów za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: Ksiazki/Marketing/ZarzÄ…dzanie markÄ…
ISBN: 9788328373839
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródÅ‚em cennej wiedzy, przypomina raczej Å›mietnik przepeÅ‚niony fake newsami i milionami bodźców oddziaÅ‚ujÄ…cych na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniajÄ… siÄ™ także marketerzy, którzy w obliczu Å›lepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukajÄ… coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to Å‚atwe. WedÅ‚ug niektórych źródeÅ‚ Å›redni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadÅ‚ do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez zÅ‚otÄ… rybkÄ™. Dlatego sposobem na zwiÄ™kszenie zainteresowania internetowych "zÅ‚otych rybek" miaÅ‚ być content marketing, czyli marketing treÅ›ci. Jednak ten modny trend, realizowany w niewÅ‚aÅ›ciwy sposób, wcale nie prowadzi do osiÄ…gniÄ™cia zadowalajÄ…cych efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze wiÄ™kszy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocÄ… przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz siÄ™ miÄ™dzy innymi: Czego content manager może siÄ™ nauczyć z oper mydlanych? Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneÅ› myÅ›leć jak o przyjacielu? Czy content marketing sprzedaje? Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpÅ‚yw na TwojÄ… strategiÄ™? Jak być SMART przy okreÅ›laniu celów w marketingu treÅ›ci? W czym marketer powinien upodobnić siÄ™ do Jezusa? Czy Twoja firma to MÄ™drzec czy BÅ‚azen? Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytajÄ…? A także wielu innych rzeczy, dziÄ™ki którym stworzysz naprawdÄ™ skutecznÄ… strategiÄ™ contentmarketingowÄ… dla swojej firmy i marki osobistej.
KUP TERAZ