Cena: 112.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Biblia e-biznesu 3.0 za 112.47 zł w księgarni selkar.pl
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia ...
zobacz więcej informacji
Cena: 112.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Biblia e-biznesu 3.0 za 112.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: Helion
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Organizacja i zarządzanie
ISBN: 9788328374461
Waga: 1.3700 kg
Rok wydania: 2021
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi:
jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma,
które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez "Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych
polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i "lajwy" jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!
www.bibliaebiznesu.pl • www.facebook.com/bibliaebiznesu
Autorzy:
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej BurzyÅ„ski, Krzysztof BurzyÅ„ski, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz ChÅ‚odnicki, Marcin CichoÅ„, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr DywaÅ„ski, PaweÅ‚ Fornalski, Karol FroÅ„, Daria Gaca, Adrian GamoÅ„, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub JasiÅ„ski, Jason Hunt, Åukasz Kamiennik, Piotr KieÅ‚cz, Maria KobryÅ„, Bartosz Kolanek, Damian KoÅ‚ata, PaweÅ‚ Korycki, Maciej StÄ™pa, MichaÅ‚ Kosel, Jacek KotarbiÅ„ski, Zbigniew Krakowski, PaweÅ‚ Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka, Bartosz Langa, MikoÅ‚aj Lech, Maciej LewiÅ„ski, MichaÅ‚ Lidzbarski, Dagmara ÅuczyÅ„ska, Marcin ÅukiaÅ„czyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Åukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, PaweÅ‚ Mielczarek, Piotr Motyl, RafaÅ‚ NamieciÅ„ski, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena PawÅ‚owska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof RdzeÅ„, Barbara Rogala, RafaÅ‚ SadÅ‚owski, MichaÅ‚ Sadowski, PaweÅ‚ Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, MichaÅ‚ SpÅ‚awski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-GarcÃa, Jakub SzajdziÅ„ski, Piotr Szulczewski, PaweÅ‚ Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, MikoÅ‚aj Winkiel, Izabela WisÅ‚ocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
KUP TERAZ