Liczba ofert: 4. Książkę SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu można najtaniej kupić w sklepie internetowym ebookpoint.pl za jedyne 21.95zł. Średnia cena książki SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu wynosi 35.412500zł.
Cena: 21.95 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki. Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem gÅ‚ównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? O...
Cena: 21.95 zł Sklep: ebookpoint.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 21.95 zł w księgarni ebookpoint.pl Wydawca: ebookpoint Kategoria: Ksiazki/Marketing/Marketing ISBN: 9788328376182 Waga: b/d kg Rok wydania: b/d
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem gÅ‚ównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? Okazuje siÄ™, że każdy czÅ‚owiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. JeÅ›li je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje sÅ‚owa, możesz wywierać silny i gÅ‚Ä™boki wpÅ‚yw na zachowanie i decyzje klientów, urzÄ™dników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne sÅ‚owa. Być może zastanawiasz siÄ™, jak silny wpÅ‚yw można wywrzeć na czÅ‚owieka samymi sÅ‚owami. Skrajnym przykÅ‚adem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesÅ‚uchania wmówiono, że zabiÅ‚ wÅ‚asnÄ… matkÄ™. Policja zastaÅ‚a go w domu, gdy siedziaÅ‚ otÄ™piaÅ‚y przed zwÅ‚okami, bez Å›ladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzÄ™dzia zbrodni. Nie byÅ‚o żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasowaÅ‚ do hipotezy Å›ledczych. Tak poprowadzili Å›ledztwo, że chÅ‚opak zaczÄ…Å‚ sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego czÅ‚owieka doprowadzili do przyznania siÄ™ do zbrodni na wÅ‚asnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! WystarczyÅ‚y odpowiednio dobrane sÅ‚owa... ZakÅ‚adam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. JeÅ›li jednak szukasz sposobów na to, by wywierać wiÄ™kszy wpÅ‚yw swoimi sÅ‚owami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecujÄ™ ani nie dajÄ™ żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mrocznÄ… sferÄ™ osobowoÅ›ci czÅ‚owieka, w której nie ma sztywnych zasad, sÄ… jedynie nieracjonalne pragnienia. JeÅ›li rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdÄ™ chcesz poznać ciemnÄ… stronÄ™ copywritingu?
Cena: 39.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? Okazuje siÄ™, że k...
Cena: 39.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328376182 Waga: b/d kg Rok wydania: 2021
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?
Cena: 39.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? Okazuje siÄ™, że k...
Cena: 39.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328376182 Waga: b/d kg Rok wydania: 2021
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?
Cena: 39.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? Okazuje siÄ™, że k...
Cena: 39.90 zł Sklep: virtualo.pl Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 39.90 zł w księgarni virtualo.pl Wydawca: brak danych Kategoria: E-booki/E-poradniki ISBN: 9788328376182 Waga: b/d kg Rok wydania: 2021
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?
Zgodnie z rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, któr...
This series has been developed specifically for the Cambridge International AS & A Level Mathematics (9709) syllabus to be examined from 2020. Cambrid...
Zapewnij swojemu psu przewagę na starcie!Pierwsze dwa lata życia twojego szczenięcia to kluczowy okres w jego rozwoju. Przystępując do szkolenia ...
Bóg mi świadkiem to zabawny i przejmujący portret tego, co dręczy współczesne greckie społeczeństwo, ze wszystkimi jego sprzecznościami, widz...
Tom III/1 zawiera przegląd mityczno-filozoficzno-poetyckich doświadczeń i przedstawień "chwały" i zawartych w spuściźnie przedchrześcijańskie...
Hrabianka Krystyna Skarbek tajna agentka, w czasie drugiej wojny swiatowej pracowała dla brytyjskich służb specjalnych pod pseudonimem Christine Gr...