Cena: 70.35 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sześć atutów storytellingu za 70.35 zł w księgarni virtualo.pl
Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emo...
zobacz więcej informacji
Cena: 70.35 zł
Sklep: virtualo.pl
Kup teraz Sześć atutów storytellingu za 70.35 zł w księgarni virtualo.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: E-booki/E-poradniki
ISBN: 9788361485315
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2019
Opowiedziana historia oddziaÅ‚uje na caÅ‚ego czÅ‚owieka i wielowymiarowo wpÅ‚ywa na publiczność: pobudza uwagÄ™ i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myÅ›lenia, porusza wyobraźniÄ™, a jej treść na dÅ‚ugo przechowywana jest w pamiÄ™ci oraz – to akcent koÅ„cowy – sÅ‚uchacz czuje impuls do podjÄ™cia dziaÅ‚ania. I tym wszystkim Marek StÄ…czek zajmuje siÄ™ w swojej nowej książce. Co ważne, jej treść ilustrowana jest przykÅ‚adami pochodzÄ…cymi z polskich firm, z którymi zawodowo współpracuje. Mamy wiÄ™c relacjÄ™ praktyka, który pisze przytaczajÄ…c praktyczne przykÅ‚ady z naszego „tu i terazâ€. CaÅ‚ość czyta siÄ™ z dużym zainteresowaniem a miejscami uÅ›miechem, czy zaskoczeniem.
W drodze na międzynarodową konferencję, na której miaÅ‚am zaprezentowacÌ temat innowacji dla konserwatywnej branży, przeczytaÅ‚am tę książkę. Gdy skonÌczyÅ‚am, usiadÅ‚am i zmieniÅ‚am caÅ‚y przygotowany materiaÅ‚. Rezultat? Informacja od uczestników: „To najbardziej interesująca prezentacja, peÅ‚na technicznego przekazu podanego przez pryzmat ciekawego STORYâ€. Gorąco polecam tę pozycję, bo jest to najlepsza książka o storytellingu, jaką miaÅ‚am przyjemnosÌcÌ czytacÌ.
Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland
Storytelling w wersji TOP – pomysÅ‚u Marka Stączka – to sposób na wydobycie esencji z naszych dosÌwiadczenÌ, naszej wÅ‚asnej historii. Nasze STORY ma znaczenie dla nas, bo pozwala nam inaczej na siebie spojrzecÌ, dacÌ się samym sobą zaskoczycÌ czy zadziwicÌ, pozwala siebie zrozumiecÌ. Nasze STORY ma znaczenie dla innych, bo pozwala im na siebie spojrzecÌ inaczej, lepiej siebie zrozumiecÌ, zobaczycÌ inne, nowe drogi. Nasze STORY ma znaczenie dla firmy, bo nasz indywidualny wątek rozwija jej historię.
Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS
KUP TERAZ