Cena: 50.74 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Komunikacja marketingowa istota uwarunkowania efekty za 50.74 zł w księgarni madbooks.pl
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań prz...
zobacz więcej informacji
Cena: 50.74 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Komunikacja marketingowa istota uwarunkowania efekty za 50.74 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788363391508
Waga: 0.4000 kg
Rok wydania: 2020
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Szczegółowo przedstawia m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).
O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.
„Ze wzglÄ™du na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujÄ™cia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnoÅ›ciÄ… zainteresuje pracowników naukowych zajmujÄ…cych siÄ™ zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i spoÅ‚ecznych, wÅ‚aÅ›cicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujÄ…cych atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania siÄ™ swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniemâ€.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
KUP TERAZ