Cena: 28.80 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Jak osiÄ…gnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiÄ™biorstw i ich wÅ‚aÅ›cicieli za 28.80 zł w księgarni ebookpoint.pl
Nikogo, kto prowadzi jednoosobowÄ… dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, lub zatrudnia do pomocy jednÄ… osobÄ™, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej ksiÄ…Å...
zobacz więcej informacji
Cena: 28.80 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Jak osiÄ…gnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiÄ™biorstw i ich wÅ‚aÅ›cicieli za 28.80 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788363566371
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa. Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym. DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES? To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i płynięcia pod prąd. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć. To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes. Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0. Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój personal brand czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.
KUP TERAZ