Cena: 29.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing nieruchomoÅ›ci za 29.25 zł w księgarni madbooks.pl
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje si...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing nieruchomoÅ›ci za 29.25 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Marketing
ISBN: 9788363566494
Waga: 0.2800 kg
Rok wydania: 2016
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomoÅ›ci, przez pryzmat wartoÅ›ci i pragnieÅ„ klienta kupujÄ…cego. Autor koncentruje siÄ™ na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Åukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie sÄ… wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To wÅ‚aÅ›nie ze wzglÄ™du na ów styl klienci szukajÄ… odpowiedniego piÄ™tra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeÅ›li tak, to i sprzedaż powinna siÄ™ od niego zaczynać."W bardzo logiczny i uporzÄ…dkowany sposób autor przechodzi od teorii przez praktykÄ™ do refleksji i dobrych wskazówek. Przedstawia wiele przykÅ‚adów z wÅ‚asnego doÅ›wiadczenia.Koniecznie przeczytaj "Marketing nieruchomoÅ›ci. Home branding praktycznie" i dowiedz siÄ™:- czym sÄ… fundamenty "życia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi krÄ™gosÅ‚up pracy z ofertÄ…- jak stworzyć plan sprzedaży opierajÄ…c siÄ™ na zasadach marketingowych- na czym polega home staging oraz jak wielka jest siÅ‚a promocyjnej fotografii nieruchomoÅ›ci,- jak skutecznie wypromować siÄ™ w nowych mediach- dlaczego trzeba tworzyć wartoÅ›ci dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego potrzeby- na czym należy siÄ™ koncentrować aby budować “samonapÄ™dzajÄ…cÄ… siÄ™ sprzedażâ€.Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy jÄ… również tym którzy sÄ… o krok od kariery w nieruchomoÅ›ciach, potrzebujÄ… tylko zachÄ™ty do rozpoczÄ™cie swojej drogi w home brandingu.- - - - - - - -Bardzo podoba mi siÄ™ zwrócenie uwagi na rolÄ™ emocji w procesie zakupu nieruchomoÅ›ci. WydawaÅ‚oby siÄ™, patrzÄ…c na ten rynek, że to głównie parametry techniczne decydujÄ… o wyborze. Na szczęście emocje sÄ… tu chyba najważniejsze. W koÅ„cu kupujemy dom, a pojÄ™cie domu jest zwiÄ…zane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa siÄ™ jeszcze dalej. Wprowadza metafizykÄ™. (..) Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może nawet w ogóle. Z takim podejÅ›ciem i rozumieniem marketingu nieruchomoÅ›ci nie spotkaÅ‚em siÄ™.Maciej TesÅ‚awski, strateg marketingowy, niezależny konsultantKsiążka Åukasza Kruszewskiego przedstawia kluczowe elementy marketingu sprzedażowego mieszkaÅ„ i domów, odnoszÄ…c siÄ™ do najnowszych trendów rynkowych i zmieniajÄ…cej siÄ™ psychologii ludzkich zachowaÅ„. Od poczÄ…tku do koÅ„ca, Åukasz w jasny i przejrzysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomoÅ›ci przekÅ‚adajÄ…c zÅ‚ożonÄ… teoriÄ™ behawioralnÄ… na praktyczne sytuacje i dziaÅ‚ania.Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomoÅ›ci
KUP TERAZ