Cena: 34.30 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych za 34.30 zł w księgarni lideria.pl
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozp...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.30 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych za 34.30 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: s.c. edu-Libri
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Literatura faktu / Społeczeństwo, polityka
ISBN: 9788363804350
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.
Spis treści
WstÄ™p RozdziaÅ‚ 1. Manipulacja jako metoda osiÄ…gania celu 1.1. Psychologiczne podstawy manipulacji 1.2. MiÄ™dzy perswazjÄ… a przemocÄ… 1.3. Manipulacja polityczna 1.4. Sposoby manipulacji oraz ich charakter RozdziaÅ‚ 2. Marketing polityczny jako manipulacja 2.1. Od marketingu do marketingu politycznego 2.2. Ewolucja marketingu politycznego 2.3. Problemy definicyjne z pojÄ™ciem „marketing polityczny†2.4. Istota i cele marketingu politycznego 2.5. Strategia marketingowa RozdziaÅ‚ 3. Sposoby manipulacji w komunikacji wyborczej 3.1. Kreacja wizerunku 3.2. Indywidualne spotkania z wyborcami 3.3. Spotkania z grupami wyborców / wystÄ…pienia publiczne 3.4. Reklama polityczna 3.5. Public i media relations RozdziaÅ‚ 4. Rozwój marketingu politycznego w Polsce 4.1. Wybory parlamentarne 1989, 1991 i 1993 roku 4.2. Wybory prezydenckie 1990 roku 4.3. Wybory prezydenckie 1995 roku, referendum "konstytucyjne" i wybory parlamentarne 1997 roku 4.4. Wybory samorzÄ…dowe 1998 roku 4.5. Wybory prezydenckie 2000 roku 4.6. Wybory parlamentarne 2001 roku 4.7. Wybory samorzÄ…dowe 2002 roku 4.8. Wybory do europarlamentu 2004 roku 4.9. Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku 4.10. Wybory: samorzÄ…dowe 2006 roku, parlamentarne 2007 roku i do europarlamentu 2009 roku 4.11. Wybory prezydenckie i samorzÄ…dowe 2010 roku 4.12. Wybory parlamentarne 2011 roku RozdziaÅ‚ 5. „Poziomy†manipulacji podczas kampanii wyborczych 5.1. Manipulacje ordynacjami wyborczymi 5.2. Miejsce na liÅ›cie 5.3. Walka o podpisy 5.4. Kampania wyborcza 5.5. Åamanie ciszy wyborczej 5.6. FaÅ‚szowanie wyników gÅ‚osowaÅ„ RozdziaÅ‚ 6. Wybrane obszary manipulacji w czasie kampanii wyborczych 6.1. „KieÅ‚basa†i obietnice wyborcze 6.2. Akredytacja kandydata (efekt blasku odbitego) 6.3. Dyskredytacja przeciwnika – kampania negatywna 6.4. Manipulacja danymi statystycznymi – spoÅ‚eczny dowód sÅ‚usznoÅ›ci 6.5. Debata – manipulacja telewizyjna 6.6. Wojna spotowa RozdziaÅ‚ 7. Machinacje finansowe podczas kampanii wyborczych i ich formy 7.1. CegieÅ‚ki 7.2. Darowizny 7.3. Przyjmowanie dotacji o korupcyjnym charakterze 7.4. Soft money 7.5. Sprzedawanie miejsc na liÅ›cie 7.6. Wykorzystywanie funkcji i Å›rodków publicznych oraz wydarzeÅ„ publicznych 7.7. RozpoczÄ™cie kampanii wyborczej przed oficjalnym zarejestrowaniem komitetu wyborczego 7.8. Prowadzenie kampanii wyborczej przez podmioty inne niż komitet wyborczy 7.9. PowiÄ™kszanie wydatków w celu uzyskania zwiÄ™kszonej dotacji budżetowej 7.10. Ukrywanie wydatków wyborczych 7.11. Nieoznaczanie materiałów wyborczych ZakoÅ„czenie Bibliografia
KUP TERAZ