Cena: 36.63 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing terytorialny. za 36.63 zł w księgarni dadada.pl
Autorzy prezentujÄ… swojÄ… propozycjÄ™ periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. StawiajÄ… zwÅ...
zobacz więcej informacji
Cena: 36.63 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing terytorialny. za 36.63 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: edu-Libri
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788363804749
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
KUP TERAZ